Simkad Super Jimat ONEXOX

 
Date posted 2015-06-05
Details ANDA ADALAH MANGSA PREPAID!!

Berhenti guna simkad prepaid jika…
“asyik nak kena topup je”
“leceh betul, kredit banyak lagi tapi expired pula”
“duit ada sikit je..topup rm5 boleh tahan 3hari je..”
“dah la kena topup, kena gst lak tu..aduhhh..”

“TAKDA KE PREPAID YANG TIADA MASALAH NI???”

ADA!!..dapatkan simkad ONEXOX, pasti semua masalah di atas settle!..
KAMI PULANGKAN WANG ANDA JIKA MASALAH ANDA TAK SETTLE

Anda bukan sahaja boleh settlekan masalah di atas malah anda dapat lebih dari itu dengan Simkad ONEXOX:

✔ Tempoh Sah 2 tahun 4 bulan diberi secara automatik kepada anda. Malah tempoh sah ini bertambah setiap kali anda topup. Maknanya, anda topup RM30, tempoh sah anda bertambah menjadi 2 tahun 4 bulan 30 hari. Perghh.. kalau macam ni dah macam unlimited Tempoh Sah!!

✔ Harga simkad ONEXOX cuma RM10. Malah dapat RM5 kredit sedia ada didalam. Bila anda topup RM10 sebagai contoh, anda kena bayar RM10.60 (termasuk GST) TETAPI anda juga dapat RM10.60 kredit di dalam fon anda. Maknanya, cukai GST yang anda bayar, kami pulangkan!

✔ Anda dapat lagi 1800 sms PERCUMA. Siapa nak bagi sms percuma selepas anda aktifkan simkad ONEXOX ni kan..

✔ Setiap kali anda topup, anda dapat Loyalty Point yang boleh ditukar kepada sms percuma. Perghh..dah banyak sms percuma ni..

✔ Data internet berkelajuan tinggi sehingga 7Mbps. Jika anda perasaan, telco lain mengawal kelajuan data anda, bermakna data anda menjadi slow setelah 50% penggunaan data. ONEXOX tidak mengawal kelajuan data. Kelajuan yang diberi adalah sentiasa maksimum walaupun data anda tinggal hanya 1Mb.

✔ Pakej data yang murah serendah RM29.99 untuk 1.5Gb/sebulan dan RM18 untuk 500Mb/sebulan.

✔ Tiada caj yang dikenakan selepas data tamat. ONEXOX tidak mengenakan caj PPU yang boleh menyebabkan pengguna di caj secara tersembunyi. Telco lain akan caj kredit anda bila anda terlupa off data mobile anda.

✔ Dijamin tiada iklan-iklan atau sms-sms yang memakan kredit anda

✔ Coverage luas seluas coverage Celcom

✔ Call kurang 10 saat, caj hanya 5sen ke mana-mana rangkaian. Anda call kawan tapi masuk voice mail, anda dicaj hanya 5sen. Jika telco lain, anda dicaj 36sen hanya kerana masuk voice mail sahaja

✔ Call 6sen/30saat (10 nombor ke mana-mana rangkaian)

✔ sms 2sen (10 nombor ke mana-mana rangkaian)

✔ Syarikat Onexox Sdn Bhd berstatus patuh syariah

KAMI BERANI JAMIN ANDA AKAN DAPAT SEMUA KELEBIHAN DI ATAS DENGAN SIMKAD ONEXOX

ANDA BUKAN SAHAJA DAPAT GUNA TAPI DAPAT JANA PASIF INCOME!!

Bagaimana nak jana pasif income dengan simkad ONEXOX tanpa sebarang MODAL? Apa yang perlu anda buat hanyalah perkenalkan kepada rakan anda. Produk yang bagus rasanya tidak susah untuk kita promote!!

➤ Program UGU : Perkenalkan kepada rakan anda, anda dapat 6% insentif dari setiap topup yang rakan anda buat. Jika ada 100 orang rakan anda yang menggunakan simkad ONEXOX ini dan semua mereka topup RM50, maka anda dapat 6% x RM50 x 100 orang = RM 300. Ok la tu sebab anda dapat secara automatik dan yang paling penting berterusan selagi mana rakan anda menggunakannya.

➤ Subdealer ONEXOX; Berminat untuk menjana pendapatan pasif dengan lebih banyak?
Anda perlu menjadi subdealer ONEXOX dan anda layak mendapat pendapatan pasif ini:
• 10% insentif dari setiap topup user anda lakukan
• 22% keuntungan dari jualan simkad
• 5% keuntungan dari jualan erecharge
Bagaimana nak jadi subdealer ONEXOX?
➤ Anda perlu menjadi pengguna simkad Onexox dahulu dan sudah pasti anda perlu menghubungi saya,

➟ whatsapp +6010 831 8317
➟ whatsapp +6010 831 8317

➤ Anda juga boleh mesej saya di inbox. Baiklah, straigth to da point, bayaran untuk menjadi dealer hanyalah RM278. Nilai ini terlalu kecil jika dibandingkan dengan apa yang anda dapat:

✔ 10 simkad yang bernilai RM100
✔ E recharge yang bernilai RM 100 (topup secara sms)
✔ Sistem Pos yang membolehkan anda daftarkan nombor atau kekal nombor
✔ Support team dari ONEXOX
✔ Flyers
✔ Sales page

Rasanya, bila ditolak-tolak dengan apa yang anda dapat, hanya RM30 sahaja kos menjadi dealer!! mungkin lagi kurang. Jika masih ragu-ragu atau kurang faham, bolehlah lawat website kami untuk lebih detail. Anda juga boleh terus beli dari sini

➟ www.onexox.my
➟ www.onexox.my

APA RISIKO YANG ANDA HADAPI?

Sudah tentu TIADA. Harga simkad Cuma RM10. Bagi mereka yang masih berkira-kira, anda patut fikirkan penjimatan yang anda mampu buat dengan menggunakan simkad ini. SERIUS JIMAT!!

Anda perlu bertindak segera. Jangan biarkan diri anda terus menjadi MANGSA PREPAID!!. Jom, dapatkan dari saya..Cuma RM10

========================
SAYA BERMINAT!
========================
Beli Nombor Baru : bit.ly/NewNumber
Kekal Nombor Sekarang : bit.ly/OldNumber
Maklumat lanjut: http://izwan.onexox.im

➟ whatsapp +6010 831 8317
➟ whatsapp +6010 831 8317

Ikhlas,
Izwan
Authorized Dealer ONEXOX
E-mail prepaidmurah786@gmail.com
Website http://izwan.onexox.im
Find it useful? Share it!
Delete Ad

Terms of Service | Contact Us

Disclaimer: We shall not be liable for any loss or damage caused by the usage of any information obtained from this web site.

©2006-2020. All rights reserved. Iklan Percuma. Malaysia Free Classifieds - Iklan101.com

Other Resources - Hartanah Malaysia | Sistem Pengurusan Tadika Taska